David Hanzalík

15.03.2015 19:56

Dnešní rozhovor je se jezdcem, který svoji vášeň zdědil po svém tátovi, stejně tak jako jeho brácha (s ním přinesu rozhovor později), tím jezdcem je ….

 

Ahoj, tak na začátku by bylo dobré se představit.

Ahoj jmenuju se David Hanzalík a pocházím z malé vesničky Kopčany, kde se jezdí i jedny ze závodů seriálu CAMS..

 

Kopčany to je v motocyklovém závodění docela pojem, je dobře, že jste závody opět obnovili. V jakých třídách letos pojedeš?
Letos startuji už pouze v třídě do 600 a supertwin a výjimečně i nad 600.
 

Jak ses k závodění dostal a od kdy závodíš? 
Závodím od roku 2007 a debutoval jsem na klasiku yamaha 125 :D v Novém Mestě nad Váhom. K závodění jsem se dostal přes svého otce, který taktéž závodil. Dřív jsem se koukal já na něj a teď kouká on na mě :D a už z toho zešedivěl a raději to ostříhal :D

Pověz nám něco o partě lidí, kteří ti pomáhají, mohl bys představit svůj tým?
Jasně mám kolem sebe super partu lidí, co se mnou po závodech jezdí. Můj osobní mechanik je Števan Pukančík a jako jeho asistent funguje můj otec když zrovna nešediví :D 
Pak moji sponzoři Jaroslav Pelikán..Pelko racing a Roman Stašek Ontano s.r.o. A v neposlední řadě můj Ladies gang a pak zbytek té skvadry Hanzalík racing co  mi fandí a dělají fajn prostředí na závodech z nich bych jen vyzdvihl Lenku naši osobní masérku a Soňku, která se o mě stará jak o vlastního :)

 

Jaké jsou tvoje dosavadní nejlepší výsledky?
Nejlepším výsledkem bylo získání Mistra ČR v třídě supertwin 2x po sobě, pak Mistr ČR v třídě 400ssp a celkově 2 místo v třídě 250 sp. A za  velmi cenná považuji 3 pódiová umístění  v Hořicích :D 

 

To mě těší, že si vážíš výsledů z Hořic, přece jenom je taková naše TT. Je nějaký závod, na který bys raději moc nevzpomínal?
To bude zřejmě Brno 2011 AA, kde jsem sebou ve Schwantzovce pěkně plácnul a ověřil jsem kačírek na vlastní kombinézu... 

Tak asi lepší kačer na dromu, než… Jaké jsou tvoje plány do budoucna?
Byl bych rád, kdyby sem se v třídě supertwin zase objevoval na bedně a rád bych trochu zamíchal karty ve třídě do 600.

 

No šestky jsou hodně našlapané, každej, kdo tuhle třídu jede, si opravdu zazávodí. Jaký je tvůj oblíbený okruh a proč?
No přece Kopčany :D jsem tu doma ...:) a pak se mi dobře se mi jezdilo i na Hungáči :D

 

No že sem se vůbec ptal :D Preferuješ motodromy nebo přírodní tratě?
Raději mám zřejmě příroďáky ale nepohrdnu ani motodromem :D každé svezení je dobré.

 

Oblíbené jídlo, pití, muzika?
Oblíbené jídlo je smažený sýr a hranolky a kofola :D a k tomu poslouchám v podstatě cokoliv :) 
 

No to máš takovou perfektní kombinaci, samá dietka :D Co si myslíš o pořádání mistráku na přírodních tratích?

Pořádání mistráku na přírodních tratích vítám, mám to rád, jinak bych to nejezdil. Každý rok jsou tyto okruhy lépe zabezpečeny, čehož si všímám, protože sám jsem organizátorem. Závody na běžných silnicích mají svoje neopakovatelný kouzlo, který motodrom bohužel nemá. Tyhle závody se jezdí už mnoho let a snad to tak i zůstane. 

 

Tvůj oblíbený jezdec?
Kdybych sem napsal něco jiného než Valentino Rossi, tak bych měl doma peklo :D 

 

Jak tě berou soupeři?
 To se musíš zeptat jich :)

 

Máš třeba mezi soupeři třeba nějakého dobrého kamaráda?
Jo mám ..bráchu :D

 

Tvůj závodnický sen?
Můj sen už se splnil..zatím mi to šlo :D ale samosebou rád bych kouknul i do zahraničí.. 

 

Davide, dík za pokec. Do nadcházející sezóny ti přeju hodně úspěchů a to jak závodnických, tak i pořadatelských….

 

foto wusa